13 Kasım 2017 Pazartesi

DELİ DOLU

Fırat gibi caglardım, ateş gibi yanardım,
Rüzgar gibi eser barut gibi patlardım,
Kılıç kalkan gelseler bir adim geri atmazdim,
Ben deli doluydum zorluklardan kacmazdım.

Simdi ne mi oldu ne mi değişti,
Bir güzel kalbime çok hızlı düştü.
Kalbimde ki volkanla iyi huyum pekişti,
Ben deli doluydum hic bir şeyden yilmazdim.

Kimse sanmasin sakın değişti bitti,
Sadece kotu huyum alışkanlıklarım gitti,
Bu garip cihanda dost bildiklerim bitti,
Ben deli doluydum dosta can verirdim.

Dost bildigimden yedim hep kazığı,
İyi niyetdir daima yiğidin azığı,
İnsanlar bilmez oldu vicdanı ve yazığı,
Ben deli doluydum can alırdım dost için.

Dermanderin deliliği bu kadarla kalmazdı,
Canını elinde tespih gibi sallardı,
Ölüme gülerek gitmek için yanardı,
Ben deli doluyum hala eski benim be,
Sadece kotu huylarim kalmadı yok elimde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder